Svensk sommar

Ingen har nog missat att det regnar här där jag bor. Hela facebook är bombaderad med statusuppdateringar '' svensk sommar ♥, gaah hatar regn, oj vad det regnar'' osv osv... 
Men vad passar bättre då en sån här tråkig dag att stooooorstäda sin garderob!? Jajjemen, jag har rensat ur den och vikt ihop allt så nu är det finfint. Men inser att jag måste ta mig en tur på stan och inhandla en del, dock är jag den enda som tycker att jag behöver det i min familj. De tycker nämligen att jag har fulla lådor och det är fullt på klädstången av mina kläder, men jag tycker inte likadant, konstigt va? Nej inte alls. 

Så vad har ni haft för er en dag med antingen regn, sol, åska eller snö? 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0