Äntligen...

...kan jag blogga lite! Har försökt blogga från mobilappen, men den har ju strulat en hel del. Troligen pga att de har ändrat designen på blogg.se ser jag. Inte lärt mig hur den fungerar riktigt än, men sånt som kommer. 

Hoppas ni har haft en fin midsommar? Det har jag haft med finfina människor. Min kusin var bla här och vi hade riktigt kul. Ronja, som hon heter och jag byggde en midsommarstång, dock inte världens finaste men den dög ;) Bilder o sånt från midsommarafton kommer senare, har alla bilder på mobilen och orkar inte föra över det nu. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) 

Ronja kom iaf i torsdags och åkte hem igår eftermiddag. Vi har badat i poolen för det mesta då vädret varit på topp! Ronja hade bränt sig riktigt ordentligt på hennes axlar under veckan, var på jag säger '' jag bränner mig aldrig, har faktiskt aldrig riktigt bränt mig i solen utan bara blivit brun''. Vad tror ni hände dagen efter?! JO JAG BRÄNDE MIG PÅ RYGGEN! Jävla skit säger jag bara, ont gör det som jag vet inte vad. Menmen, så kan det va. Nu ska jag fixa mig iordning och se vad dagen har att erbjuda! Puss på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0